Vraag en antwoord

Vraag en antwoord antwoord

Hier vindt u een overzicht van meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via het vragenformulier of bel onze servicedesk: 078 641 38 77.

Vragen over onze diensten en producten

We willen dé servicedesk zijn voor alle Priva-gebouwinstallaties in Nederland. We zijn er voor gebouwbeheerders én installateurs. Of u nu klant bent van Coneco of niet, we helpen iedereen. Heeft u een Priva installatie en wilt u back-up van onze servicedesk? Neem dan contact met ons op via het vragenformulier of bel: 078 641 38 77.

Kijk hier hoe we u kunnen helpen bij een acute storing.

Met onze Quick Support bundels koopt u support-uren tegen zeer aantrekkelijke tarieven. U krijgt tijdens werkdagen altijd supersnel back-up van onze servicedesk. We kijken op afstand mee naar uw gebouwinstallatie en helpen bij vragen, problemen én bij het optimaliseren van uw installatie. Kijk hier voor meer informatie.

Met onze Remote projectverbinding bent u altijd veilig verbonden met uw Priva gebouwinstallatie. Dankzij de remote verbinding bedient u uw gebouwinstallatie op afstand en wordt u automatisch op de hoogte gesteld van eventuele storingen. Kijk hier voor meer informatie.

We trainen gebouwbeheerders en installateurs over ingebruikname, onderhoud en optimaal functioneren van gebouwinstallaties. Dat doen we aan de hand van incompany maatwerk trainingen, kennisdeelsessies, inspiratiedagen en workshops. Bekijk hier ons aanbod aan training en opleiding.

TeamViewer is wereldwijd de meest gebruikte software voor support op afstand. Coneco Servicedesk gebruikt Teamviewer om direct en op afstand met u mee kijken naar uw gebouwinstallatie. Zo kunnen we u snel helpen bij vragen en problemen en bij het optimaliseren van uw installatie. Hier kunt u Teamviewer downloaden.

Vragen over uw gebouwinstallatie

Kijk hier hoe we u kunnen helpen bij een acute storing.

Kijk hier hoe u Priva documentatie kunt aanvragen.

Hier kunt u een formulier invullen. U ontvangt dan van ons een downloadlink met de laatste versie Priva projectsoftware.

Als u dubbelklikt op de waarde ‘temperatuur’ dan verschijnen de temperatuurgrafieken. Dat gebeurt echter alleen als deze waarde tijdens de engineering is aangemaakt. Wilt u deze waarde aanmaken? Neem dan contact met ons op via het vragenformulier of bel: 078 641 38 77.

Door met uw muis naar rechtsonder te navigeren in uw scherm, ziet u een groen, oranje of rood balletje. Als u op zo’n balletje klikt, verschijnt de lijst met onderstations die in alarm staan. U klikt vervolgens op een onderstation waarna de alarmen worden weergegeven.

Als u met rechts klikt op de bovenste regel in uw navigatie-tree, selecteert u vervolgens ‘Sturingen’. Hierop kunt u de handsturingen uitlezen. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het vragenformulier of bel: 078 641 38 77.

Als uw airco-systeem een seriële koppeling zoals ModBus, BacNet of LON heeft (of hiermee kan worden uitgebreid) dan kunnen wij uw Airco koppelen aan de Priva Installatie.

Storingen mailen is mogelijk maar hiervoor gelden een aantal voorwaarden. Neem contact met ons op via het vragenformulier of bel: 078 641 38 77, dan nemen we de mogelijkheden met u door.

Wij kunnen via TeamViewer of op locatie een diagnose uitvoeren en het probleem oplossen. Neem contact met ons op via het vragenformulier of bel: 078 641 38 77.

Start de verwarmingsinstallatie niet op terwijl het tijdprogramma wel is vrijgegeven? Het is mogelijk dat de zomerblokkering de opstart tegenhoudt. Is dit niet het geval? Neem dan contact met ons op via het vragenformulier of bel: 078 641 38 77.

Heeft u een vraag aan onze Servicedesk? Stel uw vraag via dit formulier of bel ons: 078 641 38 77.

Esty Uhlen

Esty Uhlen

Telefoondesk / Intake

Henriette Kruidhof

Henriette Kruidhof

Telefoondesk / Intake

Marjo Heijkoop

Marjo Heijkoop

Telefoondesk / Intake

Peter van Laar

Peter van Laar

Technisch specialist

Richard Groenendaal

Richard Groenendaal

Technisch specialist

Jarin Tempelman

Jarin Tempelman

Technisch specialist